Bijbelclub 5 mei 2018

Op 5 mei was het weer zover! Een Bijbelclub in het zonovergoten Mikebuda. We maakten ons een beetje zorgen over de uitnodigingen omdat we op het laatste moment hoorden van de renovatie van de school in Mikebuda. Daarom organiseerden we de Bijbelclub weer bij ons in Iskola Ház. Wat heerlijk als de kinderen dan net met de bus uit school komen op het moment dat wij door het dorp rijden. We konden zodoende de gewijzigde uitnodiging direct persoonlijk geven. Dan is dat gelijk geregeld. De les over de schepping was boeiend en wat een praktische illustratie dat de roodstaart af en aan vloog naar haar nest in de nok van ons terras om de jonge vogeltjes te voeren. Wat is Gods schepping mooi! De kinderen luisterden heel goed. Omdat het in Hongarije een week eerder dan in Nederland moederdag is, zijn er mooi versierde flessen gemaakt voor de moeders. We zien nu al weer uit naar de volgende keer.

Hartelijke groet,
Lorens, Joke en Bartel Knap